Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 29 augusti 2013

Åkessons sommartal




Jag som varit med sedan början av 1980 talet fast det skulle dröja till februari 1988 innan började med radio och aktiv politisk verksamhet innan hade jag bara lyssnat och ringt in till olika program vet hur små partierna var.
Framstegspartiet försökte komma in i Stockholms kommun.
Blott 1 600 röster blev det.
Om ni läst den långa vägen till framgång och riksdagen 2010 jag röstade i Sigtuna stad så vet ni hur små och svaga de var framför allt de första åren.

De utrensningar som gjordes under 1990 var helt nödvändiga och lade senare grunden till framgångarna.

Man ska inte rota i partiets gamla bakgrund och historia dagens parti har ingenting med den tidens personer och åsikter.
SD går bara åt ett håll...framåt de växer hela tiden.

Nu har de 10 000 medlemmar när alla andra partier och deras ungdoms förbund sedan många år tappar stort.

Visst kan jag kritisera vissa enstaka saker personer osv det är min rätt men som helhet måste vi ställa oss frågan utan SD i riksdagen vad finns det då?

                INGENTING bara usla landsförrädare!
Det stora problemet och den stora utmaningen för partiet är:
Alla uteslutningar och oron för att kritik kan leda till uteslutning.
Samt alla de tomma stolarna Hedemora kommun t ex mandat finns men pga avhopp pga missnöje med Edenhager så finns ingen representation.

Artikel i Dalarnas tidning visade att SD har stort stöd i bruksorter som t ex Långshyttan.
SD borde täcka upp orter som denna med flygblad och gratis ex av tidningen som är på gång igen på nätet.
Visst en judinna och prosionist som redaktör väcker många frågor men låt henne får chansen.

Snygg är hon och man ser även svarta kvinnor som är snygga liksom det finns svarta kvinnor som är fula.

Åkessons tal kommer ibland på netradion.tk

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh