Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 15 september 2013

Australia Calling

http://www.musicwebtown.com/unr38/216723

Australia Calling kunde förut laddas ned från:

RESIST.COM USA

För att kunna lyssna skaffa ett gratis konto annars går det inte.


Svalt och lätt regn idag gjort vissa ändringar/förbättringar vid dator bordet.
Gunnar på 60 minuter går tredje och fjärde lördagen och inte från Georgs studio längre kan vara färdigt program eller live stream med telefoner/skype program serien gör inte heller uppehåll under december/januari samt under sommaren.


Meningen är nu med den nya tekniken som även jag har lärt mig lite sent samt då jag tagit mera sändningstid från Georgs studio som periodvis har tekniskt fel på program ledningen så kommer kontakten med lyssnarna bli viktigt.

Inför varje telefon program tar jag kontakt med ett tiotal vänner på FB samt via epost om att de är välkomna att ringa under direkt sändningen.

Samma fel som Lasse Lundeberg hade över radio Nacka när han körde över internet hemifrån finns svagt nämligen att man kan höra det ljud som skickats iväg för en stund sedan kommer svagt tillbaka.

Se om man kan söka på nätet var det felet beror på och om det finns någon inställning jag kan göra som tar bort det.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh