Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 30 september 2013

Film Långshyttan 20130520

http://www.youtube.com/watch?v=pTE0vpnDiBM&feature=youtu.be





http://www.youtube.com/channel/UC1X5dg5DDmOtyg49VpZpDrw?feature=watch


Ovan ny kanal Gjallarhornet på Youtube fick skapa ett nytt konto som bekräftats två gånger genom att de ringde två automatiska röst meddelanden till röst brevlådan 0225-60143.
Jag behövde bara kolla min epost där kommer allt in som mp3.
Nu kan jag skicka upp mer än bara 15 minuter.

På de gamla kontona kunde man först göra det men några på flera timmar kom upp men sen började ett att krångla.
Använde mobilens nr men de stod att de nr gick inte att använda mer än en gång.

Jag testade då ip telnr har även tömt en sopsäck de asylsökande fortsätter att inte följa våra regler de hade slängt en trasig barnvagn mm.

Gick/haltade en liten sväng ut på gatan sen till min postlåda.
Två tidningar samt katalogen från Kjell.com de fyller nu 25 år har beställt en hel del tekniska saker från dem genom åren.

Har en mapp med längre filmformat filer omgjorda från mp3.
Kommer nu omvandla långa mp3 filer till wmv formatet som duger på tuben.

Filmen ovan är norr om Långshyttan filmat den 20 maj 2012 första våren här uppe.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh