Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 1 september 2013

Forts tekniskt fel

Fel inställt av mig men nu ska det fungera enligt följande på:

                                 HTTP://NETRADION.TK

Jussi Björling Inleder alltid med Land du välsignade låten visar att denna internet kanal främst är nationalistisk.

Men om min anslutning till servern är avbruten pga tekniskt fel jag drog igång modemet i hallen men gul lampa nr 2 från vänster ska lysa/blinka till min port den syns ej så det är trasigt.
Då kommer en sk failback file jag hade ställt in NO  man skulle inte bli bortkopplad från live stream men de ska man Yes.

Nu kommer då Praying Mantis Forever In Time
full album 1998 att spelas den är över en timme lång.
128kbps.

Därmed blir det aldrig tyst på vår internet kanal.
Mjukare hårdrock är aldrig fel.
Länsman körde dock värsta metal köret sist inte bra.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh