Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 14 september 2013

INFO

Rengjord och har ätit laxbitar med kokt potatis+sås tillverkad på ica Mathyttan i Långshyttan.

Var ute och handlade igår kommer kolla allt det tekniska för att köra live på Stockholms närradio 88mhz kl 1700-1800.

Pratade med Georg igår kväll hans tv hördes högt samt han skrek nu vet gubben att hans studio inte blir inkopplad idag.
Har hittat några böcker ni kan beställa samt några böcker jag delvis kommer att läsa ur.

Dels radio nord kommer tillbaka som jag läste ur några gånger när jag hade en liten inspelnings studio i Säter den är på nästan 300 sidor så det finns mycket mera att läsa ur den.
Stins liv om livet som stins på en liten station Högboda i värmland har jag delvis läst ur inspelat i denna studio.
Den är inte så tjock författaren av dessvärre ett helvete med cancer i munnen och måste sondmatas.

B la kommer jag läsa in NRP partiprogram ny version 2005 blir ett kapitel i taget uppdelat på flera mp3.

Om Ahmed Rami inte anropar på skype kör jag annat här finns mycket det är mer än 400.000 ljudfiler på fyra datorer samt hundratals överförda CDR och DVD.

Har rippat några såna igår kväll.

Vet ni grann tantens snygga långbenta dotter har sovit över hos mamman som bor vägg i vägg med mig.
Långt mörkt vackert hår ja snygg så när de lämnade lägenheten.

Mordbrand på Harrys i Märsta läs mera på Märsta.nu utan prickar.

Boklistan kommer se även:http://annons1.tk

HTTP://ANNONS1.TK

LYSSNA LIVE KL 1700-1800


WWW.NARRADIO.SE/WEBBRADIO VÄLJ 88MHZ
www.narradio.se/webbradio.se

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh