Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 18 september 2013

Länk+Info

http://radio.osteraker.se/


Radio Österåker ovan!

Tröttare är trött B datorn tog över streamingen allt är rätt kodat det står Stan Bush låtar från en cd men på Screamer radio står det Lasse Stefanz nåt fel har stoppat/startat servern mm.
På B datorn måste varje åtgärd fn godkännas av brandväggen måste ändra det på nåt sätt.

                             Ok to the point man!

Jaha jo är rentvättad kropp/hår skönt!
Ut med sopsäcken sen till brevlådan skickade iväg en svart toner för återvinning till Lexmark i Paris portot betalt.

Sen till returstationen vid fd ok finns numera bara en.
Hucklebrudarna döljer ansiktet och håret det ser sjukt ut!
Sportskort/camobyxor blue vikingatröja grön tunn jacka.

Sweden kepsen samt pilot glasögon med spegelglas.
Lasse Lindh klagade på att han aldrig såg mina ögon för jag ständigt hade spegelglas.

Till ica den enda mataffären numer annat var det förr när det bodde runt 5000 här!
Bostadshus och fastigheter är rivna de stod tomma när stålverket krympte pga stålkrisen.

Horder av färgade asylsökande syns på stan.
Långbent tant kortklippt med enorm byst syntes på ica.
Handlade för drygt 1000kr bärkassen från hemköp i Hedemora+väska hittat på en stolpe i en hästhage i Steninge/Märsta samt en ica påse full hick det blev super tungt.

Vädret först dimma man såg inte kyrkberget men sen svag sol lite kalla vindar men runt + 19 C.

Vidrigt tungt att bära hem pust/flås stanna/vila dricka lite ur flaskan.

Massa post i min postlåda utanför en gäng asylsökande vad gör de om dagarna?

Mycket gamla tanter med käppar/rullatorer i vägen på ica.
Buss nr 21 mot Hedemora via Husby avgick.
Den kommer från Stjärnsund sen går den från Svinö upp länsväg 270 Till Långshyttan den går som lokalbuss en sväng runt via Kyrkvägen sen söderut igen.
Bussarna går med några olika alternativa vägar.

Har b la lyckats tränga ihop tangentborden för A B och C datorn bredvid varandra här vid dator bordet är det trångt.
Kan streama min webcam igen ska ni se den syns från den  här sidan.

Detta enormt jobbigt/tungt min kondition inte bra.
Höll på med B datorn igår fixade en massa men det tog på krafterna man blir trött i ögonen på att stirra på två skärmar.

Sover tungt/oroligt störs flera gånger varje natt av akut tömning av blåsan.Förr hade folk en potta inne.

På Vega hade mormor och hennes gubbe det de gick inte ut på natten de kissade i en stor potta.

En skolkamrat på 1970 talet numera redaktör på Svt rapport Janne Lindström hade en lilla syster Erika när hon var liten stod på exakta tider när hon skulle sitta på pottan typ kl 1100.
Vi skulle festa med chips/läsk en lördags kväll Erika kom in med dippsåsen i natt särken barfota ungen var kanske 6 år men så tappade hon skålen med den kladdiga dippsåsen i golvet så Janne jagade henne in i den andra lägenheten de hade två.


En del nätter kommer mitt liv tillbaka i drömmarn SJ tågen fd flickvänner det är i färg som en riktig film.
Minns när man älskade med en kvinna som jag hade mellan 1998-2000 en lång historia.
Gunnar&en mikrofon mitt privata program kan hålla på i timmar jag bara babblar på jag lämnar ut allt jag kan minnas.
Det är ingenting jag streamar ut!

Långt samtal med Georg i studion på radio sd blev det rundgång högtalarna var inkopplade sen blir det ett mörkt ljud på program ledningen.

Mycket trött C datorn är varm och seg den har varit igång i flera dygn ska strax stängas av.

På lördag blir det telefon program mer info kommer högtalar telefonen kommer användas.
Som sändnings tekniker via internet gäller det att ha koll på det tekniska till etthundraprocent.
Mörkt ute inga små pojkar/flickor ute eftersom de är märkrädda.











































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh