Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 28 september 2013

Lite kort info

Ja Tobbes mediablogg medverkade inte idag Tobias skrev att han nog inte hade tid idag.Jag höll på med inställningar på skype det gick inte att pröva ett provsamtal och om jag skulle använda line in eller stereo mix men den måste stå mycket lågt.
Jag orkade inte börja koppla in de två telefoner jag har jag har totalt tre telefoner men två att dem går att ansluta till datorn.

Idag stod stereo mix nästan nere i botten mycket lågt.
Jag drog väl upp den lite mera några gånger så lite lite hördes det svagt ljudet kommer tillbaka jag streamar dagens sändning just nu.

Uppspelningarna idag kommer från min studio 36.
Jag spelade in dessa sk ref band Lasse Lindh hade aldrig räknat med att få mig som fiende så han lät banden ligga kvar i studion.

Efter 6 månader behöver de enligt lagen inte sparas längre.
Lindh försökte förgäves att få tillbaka dem han ringde flera gånger till min telefon svararen när jag hade flyttat från Almunge till Märsta.Har banden kvar han skulle polis anmäla mig b la b la.

Jag äger rättigheterna till dessa band då jag var producent/sändnings tekniker och när Percy Brunström ringde in till min studio och läser ur bibeln om Rasis så kan kan fyllgubben inte ringa till Georg om citat stöld.

Bibeln har ingen copyright när han medverkade i vårt program så får jag använda innehållet fritt.

En del av dessa medverkande/in ringare är idag döda.
Percy var en gång så full i min studio så han lämnade ett band.
Hans fyllpolare en gubbe och tant var stup fulla de med.
Han drack Rosita vin 16 spänn flaskan.

Att Percy lever efter sitt mångåriga supande är ett under,Percy såg ut som 70 när han sände i min studio under en period när han var osams med Georg.

Att han lyssnar på mina program misstänkte jag nog.
Percy nämde närradionämden den finns inte kvar.
Att anmäla mig till närradio föreningen för att jag återutsänder en sändning där han ringer in till Sverigepartiet där jag sitter som sändnings tekniker och han ringer in och läser ur bibeln kommer han ingenstans med.

Georgs program ledning var ok men det verkar brumma om han mikrofon eller nåt annat.
Nästa lördag kör Georg direkt kl 1700-1800.
Gunnar har tiden mellan kl 1800-1830.
Blir antingen ftp=filöverföring eller ett test från B datorn.
Att köra från winamp och  input soundcard där regeln för stereo mix står extremt lågt nästan i botten men inte riktigt.

Kan ansluta till närradio föreningens server från alla fyra datorer.Den mikrofonen hörs lite svagt på skype gick det att höra vad jag sade.Det går att koppla om den lilla men starka mikrofonen från mixern till line in på B datorn.

Den får mikrofon förstärkning noll till tio samt output från mixern noll till tio samt line in på usb mixern i datorn.


IBM XP  32 bitar
Siemens/Fujitsu Vista 32 bitar
Packyard Bell UK Windows 7 64 bitar

Laptop/bärbar HP 655 Windows 8 appar 64 bitar.

Slutligen när Lasse Lindh och flera år senare Percy Brunströn försvann från Stockholms närradio var det tyst med påverkade program ledare.De två slogs även i studio 88 Gotlandsgatan 64 detta stod att läsa i Aftonbladet.

När jag hörde transan Maria säga att de slåss i studion och vinylen hon spelade så hoppade den pga den fighten.
Har även ett band där Percy berättar om det bråket.
Georg Lindberg hade kvar om förbud på alkohol i studion.
Percy lurade Georg genom att blanda läsken med alkohol.


Till slut slängde Georg ut Percy från hans studio.
Hans kollega från Solna var så full så han ramlade utanför studion.De fick ringa efter en taxi för att få hem honom.

I depån i Hagalund maj 2005 gick han omkring med munskydd.
Jag jobbade nätter med stor städning av SJ tågen med Peter.
Är extremt trångt här mitt pekdon för C datorn står inklämt mellan dessa tangentbord och C datorn.

Rent tekniskt undrade jag hur det skulle låta live om ni hörde så körde jag tekniskt test över min Shoutcheap.com server som jag är admin för.

Är mer än nöjd rent tekniskt men är det live kan det alltid gå fel med nåt var beredda på det.
Det är mycket att tänka på många inställningar ska stå rätt.

Percy kan fara åt helvete han är en skam för den svenska nationalismen.

Fick höra hur hårt de söp i SNF Sveriges nationella förbund där han var med skandal med fyllbultar.
Att ha alkoholister som ska företräda oss nej fy fasen!
Jag retade även upp Ingrid Carlqvist att Israel är byggt på stulen mark.För att bygga den judiska staten måste man först fördriva 700.000 araber.

Jag har en bok om detta det är delvis läst ur den boken.
Arabernas rätt till Palestina från 1950 talet.
































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh