Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 30 september 2013

Lite kort info

När jag gick ut med sopsäcken och sen kollade min postlåda hade jag varit inne i tre dagar då var kallt och mulet.
Senare kom solen fram även om det nån gång mulnade på.
Youtube stoppar några av mina mix88mhz flera timmar de ska enligt dem innehålla musik och så ett namn på nåt musik bolag i USA.Detta är ju inspelningar från 88mhz de innehåller knappt någon musik alls.
Så fick ni se det tekniska apparaterna här i kontroll rummet.
Mycket tekniska prylar?

Mina gamla privata filmer på videowebtown.com är borta numera är det gratis max tre filmer max 800 mb fn är de under uppdatering.

Jo min kort läsare från Nordea har bra länge ibland krånglat de två batterierna av typen litium batterier.
Kortläsaren är helt död ringde Nordea de skickar gratis två nya batterier.
Jag har en stor verktygslåda med det mesta samt några verktyg lösa tog en stund att hittade en liten skruvmejsel som öppnade den lilla luckan det var stjärnskruv mejsel.

Kallt ute ändå är elementen kalla.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh