Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 23 september 2013

Mera strul

Är det hos mig det strular eller serven när man ansluter till närradio föreningens server och till min server ska det laddas upp data snabbt det gör det men sen stannar det upp därför bryts förbindelsen med servern får nog fel anmäla ändå.

Ibland blir det samma mot närradio föreningens server att det laddar men stannar upp då ligger felet på min uppkoppling just nu är det endast mot min server felet ligger.

Nej nu strular det mot deras server  också.
Nåt är fel på statsnätet med hastigheten ska mäta den.

Är felanmält till Alltele nåt verkar fel med min hastighet mäter på två datorer dåliga värden först just godkänt sedan bara dåligt.
Ibland blinkar inte lampan för min port på modemet i hallen nåt är fel.

Tror felet ligger här kollade mot närradio föreningens server det stannar upp även där då buffrar det.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh