Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 11 september 2013

Mix 88 mhz 20130911 5t 53 min




http://www.4shared.com/mp3/KVnec0Xg/Mix_88_mhz_20130911_Tid_5_t_53.html

Archive.org har fn uppehåll pga underhålls arbete.
Delar av dessa band mixar kommer delas ner till 45 minuters mp3.
Här hör ni många radio pratare och radio lyssnare ja röster från närradion som betydde så mycket för oss.

Med 20 watt som hördes ner till Haninge och Södertälje från Hötorgets femte höghus så blev det bra räckvidd.
Stort lyssnar underlag men dåligt med en lite ruta för 88:ans vecko schema i DN.

En del av dessa röster är idag döda missbrukaren Lasse Lindh som jag bröt med 1994 i februari blev bara 50 år han dog 2008 han låg död i veckor i sin lägenhet i Farsta efter mångårigt bland missbruk.

Bosse Nilsson och många fler hörs här hör man hur populärt det var att ringa till närradion förr i tiden där folk fick ringa in på dag och nattsändningar de senare var mellan kl 2400-06.

En del av dessa inspelningar kom från min studio 36 i min lägenhet i Midsommarkransen studion stängdes i februari 1994.
jag flyttade våren 1994 till Uppsala kommun.


1995 var jag tillbaka men inte i Stockholms kommun som jag aldrig skulle återkomma till förutom till min mormor på södermalm samt fram till 2000 Vega fritidshuset på Nordenskjöldsvägen 61 som granne fick vi Anders Steen SD Haninge senare ND.

Det är Anders som hörs här från 1990 han lyssnade via en freestyle radio och då bodde han inne i stan Anders var från början från Dalarna.

Anders och Marie lämnade Haninge 2005 de är idag pensionärer.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh