Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 7 september 2013

Nu så

Ibland tar det lång tid innan ändringar av inställningarna ändras men ibland får man manuellt stoppa/starta servern allt kan jag sköta med ett särskilt admin konto på Shoutcheap.com

Nu är Jussi borta ni kommer till min live stream/strömmande mp3.

Bärbara D datorn får kylning från en kylplatta den har kört sedan i går kväll.

Hör direkt signalen på sidan samt fördröjningen på C datorn.
Nytvättad tar flera timmar förr tvättade sig folk ju på lördagar.
Ät färdig mat i portioner lite snåla med goda som tillverkas i butiken på ica om ett stålverk senare försvinner kommer det märkas på mindre omsättning i vår ica butik samt hos Abbe och hans brorsas gatukök.

SD är repris förra lördagen kördes det ut live via vår kanal jag spelade in men lyckades stoppa inspelningen.
Rarma radio kommer spela med timer idag mp3 kommer upp senare.

SD skötte förut detta själva på radiosd.se men sedan många år tillbaka redan nere i Märsta började jag spela in när man kunde lyssna vid datorn.
Jag säg även att Micke Asklander inte var nöjd med nya komradion i tuben på arbetsloken den var helt kass enligt honom.

Idag fungerar min ip telefon normalt Georg ska sända direkt kl 1700-1800 ska ringa gubben senare lyssnar med hörlurar.
Kl 1800-1830 kommer min mp3 uppe med ftp den heter

20130907-1800.mp3 uppe på tx.narradio.se
hur man får mp3 ljudfilen att spelas upp på den bestämda tiden vet jag inte riktigt den måste hamna i en dator och i ett program som spelar med timer.

Som vanligt är Georgs program ledning trasig igen det låter inte bra alls förra lördagen var det ok så är det ett tag är den ok sen trasig igen.Det är anledning till att jag tar över mera tider och Georg får mindre 30 minuter istället för 60 den tredje och fjärde lördagen.Ska anmäla detta till Hultman.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh