Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 15 september 2013

Svar ifrån Conrad på radio Länsman

Tjena Gunnar! Trevligt att höra av dig!
 
 

----- Original Message -----
From: Gunnar Andersson
Sent: 09/15/13 12:37 AM
To: conrad@swedenmail.com
Subject: Gjallarhornet
 
Vet du vart tjejerna tog vägen skulle de inte ha en blogg med radio mm har du nån länk?
Jag har inte hört någonting om tjejernas kommande projekt. Jag antar att det blivit nedlagt eller drar ut på tiden.

Be länsman att bädda in programmen på Archive.org då får man en spelare och behöver bara trycka på playknappen.
Bra tips! Skall genast säga till honom. Vi skulle ju vilja synas på iTunes med. Vet du hur man gör det?
 
Du får gärna medverka på mitt program på Stockholms närradio 88 mhz har kört i 25 år.
25 år! Herrejävlar! Då måste du ha massor med bra tips till oss nybörjare! Medverkar gärna men för tillfället har det blivit lite hysteriskt mycket att göra. Efter intervjun med Carlqvist har lyssnarantalet mångdubblats så vi fokuserar rätt mycket på det just nu. Men gärna när det lugnar ned sig.

Lägg till mig på skype jag heter dalagunnar ni spelar in på lördagar samma dag som vi sänder men vi kan höras i veckan och spela in.
Lagt till dig!


Vore bra om Greta o Freja kunde medverka nån gång det är brist på kvinnor i radion.
Absolut. I allmänhet är det brist på kvinnor i den nationella rörelsen överlag. Jag tror det är genetiskt.
 
Ja det är inte radio över internet igentligen.
Ja, det är frågan vad man ska kalla det egentligen? Vi säger radio, men givetvis är det inte det egentligen.
 

Du är bra men prata inte så fort jag är också fd FNL på 1970 talet.
Argh! Jag VET! Det är en av mina akilleshälar. Jag MÅSTE försöka prata långsammare. Bra att du påminner mig.

Finns du på FB?
"Conrad" finns inte på facebook, nej. Dock på skype och twitter (@conradRLM)
 
Lev gott!


http://gjallarhornet.tk

http://netradion.tk




--
Jag använder gratisversionen av SPAMfighter för privata användare.
999 spam har blivit blockerade hittills.
Betalande användare har inte detta meddelande i sin e-post.
Hämta gratis SPAMfighter här: http://www.spamfighter.com/lsv
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh