Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 1 september 2013

Tekniskt fel på statsnätet

Lampan för min port på modemet i hallen blinkar ej.
Kör mobilt bredaband B datorn avstängd kör på C men den låga farten 7 mbps gör att netradion.tk ligger nere med live stream dock hörs en loop en slinga med Jussi Björling fn.

Vet ej om felet ligger hos Hedemora energi eller hos Alltele vilken får sin tjänst levererad av Zitius i Stockholm.
Har ägnat en del av dagen åt rengöring av min svettiga kropp och det långa hårdrocks håret.

Kyligt ute idag +14 nu är det snart nere på +11C.
Satt och kollade in några hundra bilder tagna av Micke Asklander.

Asklander.se b la bilder på de skolor som vi båda gick på i början på 1970 talet båda skolorna är sig lika.

Eriksdalsskolan har sett likadan ut sedan den byggdes på 1930 talet.

Har kopplat in en gammal fm radio med mw sw den går mycket bra att få in utlandets frekvenser med eller skal radion.
Dock nåt fel för där SR P1 ligger och mera till vänster blir den helt tyst.


Vill ni se enormt mycket bilder med roliga kommentarer besök adressen ovan.

Micke är skild han flyttade med sina katter de hade fått en liten bara för några år sedan hans nya kvinna finns i Tierp så han reser tätt dit upp.
Han åker omkring mycket med båtar en resande person.
Mycket bilder b la från hans arbetsplats.

Gamla sidan som ej uppdateras askjo.se


http://www.askjoh.se/

Finns gratis program så man får hem alla bilderna på sida.
Downthemall  har man crome så finns flera tillägg tar hem alla bilderna.Förr sparade man en bild i taget.
jag minns att Micke har falkögon han ser allt hans kamera är alltid med.

Nu kör min radio Eldeman i SR P4 Da Capo.

Efter att han kolla en massa bilder från hans nyare sida så är jag lite trött i ögonen.

Ska felanmäla en annan sak jag hörde ingen Jussi på netradion.tk ska ju spelas när jag inte har anslutning till servern.

Jussi startar alltid från början samt ska också köra samma låt i en loop en slinga nu hade startat live servern till Stockholms närradio men kör vi igen Jussi är igång.

Är inställt så att om min anslutning till servern är bruten ska besökarna inte förlora sin anslutning till netradion.tk

Ska testa att ändra så Jussi hörs då?






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh