Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 14 september 2013

Välj din favorit musik

http://www.musicwebtown.com/community/music_directory.php


http://www.musicwebtown.com/20101219/293161


Ovan bästa AOR rocken hörs b la på:

www.munichhardesthits.com

Sök även på Melodicrock.de finns på shoutcast.com

Det är helt lagligt att skicka upp musik på adressen ovan.
Rotade runt i den trånga trean hittade några böcker här finns helt unika gamla böcker som handlar om raser mm hur kan det komma sig att man kunde skriva om sådant förr i tiden då fanns det tydligen olika raser men inte 2013?

En unik bok tjock och tung visar kvinnor från hela världen.
Den tunga boken Sveriges historia fick jag låna av Ingrid Nordlund på 1990 talet hon ringde in till många närradio program samt även medverkade i min studio 36 hon lär inte leva idag hon var gammal tant redan då.


Eddan fick jag av mormor här finns många fina gamla böcker om vår historia fina gamla bilder från Stockholm från 30 och 1950 talet.

Finns också nåt som heter minnesboxen  Sverige genom hundra år.
Hittade ett par trådlösa hörlurar Philips.
Är besviken att inte Ahmed Rami anropade mig på skype.

                                      Lyssnar statestik
Detta gäller besökare på startsidan för mitt shoutcheap.com konto de som lyssnar via egna mediaspelare eller via shoutcast eller t ex via gjallarhornet.tk registreras inte.

14 dagars period 6.337 minuter.
141 lyssnare som lyssnat vid 234 tillfällen.
Från nio länder.
15 gånger 1-4 timmar.
7 gånger 4 timmar eller mera.

Dela/Sprid adressen:

NETRADION.TK så fler kan lyssna beställt är max 50 lyssnare vid samma tillfälle.
Har åter börjat skicka upp blandade mp3 på musicwebtown.com

Fördel man lyssnar strömmande mp3.

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh