Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 22 september 2013

Vardag i Stockholm




Kaxig liten pojke vid Slussens station för SL Saltsjöbanan.

Sitter naken nej no webcam is online baby.
Regn ute +9C  B datorn har streamat under natten är nu avstängd C datorn tog över jag ska rengöra mig tar några timmar.

Vällingen värmde fattas bara att suga på nappen.
Nästa lördag blir det ett färdigt program ej live b la ett inslag från senaste radio Länsmans korta program på 42 minuter+lite till.

Antingen uppskickat via ftp eller en spellista så trycker man manuellt vid ungefär  rätt tidpunkt.

Nej det blir ftp ska ner till Hedemora den 25 en tand ska lagas sen är det bara fyra besök gratis buss resa det går som sjukresa.
Jag bjuder på skön musik med en finsk grupp jag lyssnar själv med trådlösa hörlurar.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh