Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 13 oktober 2013

Långshyttan 20131013

Dimma ute i Märsta var det ibland en enorm dimma i Steningedalen som låg nedanför Sleipnergatan.
Där nere var det fuktigt och flera rader svalare och mera blåsigt.

Några få plusgrader bytte från Sony stereo lurar med långa sladdar till trådlöst fn spelas in ND princip program dvs 19 mp3.

Länk till strömmande på musicwebtown kommer.

Nu gick det bra även från B datorn att köra live på Stockholms närradio.Stereomix i rätt läge hörluren som stark mikrofon.

Endast en enda inringare var dåligt man jag är trött och nöjd rent tekniskt.

Allt kan hända när man kör live allt kan gå fel ett program kan hänga sig osv.

Lite för kort/snabb övergång mellan spåren i spellistan några gånger.

Nästa lördag kommer Gunnar på 60 minuter för oktober det första programmet.
45  minuter från radio länsman kommer det blir ett färdigt program som skickas upp  med ftp.

Kl 1800-1830 kommer Georg i Stockholm studio Frekventa.
I veckan kommer det ett data headset samt en 3 meter lång audio kabel med hona och hane på 3,5

Suger på mint kola som medfördes i orden från kabelbutiken i Piteå en dag tog leveransen till Långshyttan så låg påsen i min postlåda.

Hemskt att höra pro sionisten Göran Rosengren på SR P1 God Morgon världen han var veckans krönikör.

Som jude försvarade han omskärelse av småpojkar på religiös grund.

https://archive.org/details/NDPrincipProgram19Punkter34Min


https://archive.org/download/NDPrincipProgram19Punkter34Min/ND%20Princip%20Program%2019%20punkter%2034%20min.mp3







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh