Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 15 oktober 2013

Lite Info

Uppe sent samt uppe tidigt men somnade om samt drömde som en film man såg personer osv otroligt.
Sov sen till 1000 fast igentligen är det 9 det går fel en timma.

Dimma ute och mulet samt +8C ska komma snö i veckan.
Kollade postlådan var bara annonsbladet.com

Min syster i Australien skrev på FB på engelska min kära broder jag ska gifta mig efter 21år vi flyger till Tailand vi gifter oss där den 22 oktober.

Fått igång lap top HP 655 fast nåt är fel med det trådlösa mini tangentbordet bytt flera batterier men fel ändå.

Alltid ska nåt krångla men man får köra med det inbyggda tangentbordet med tuch platta.

Samt kopplade in det tangentbord som var avsett för B datorn men där köpte jag från Clas Olson multitangent bord.
Nu står det extra tangent bordet på B datorns tangentbord men jag har inte B datorn igång C och B.

Har även ändrat eftersom laptopen stod felplacerad.
Nu är det ännu trångare än förut nu står min  laptop på en postpall den har varit i en postvagn från SJ vagnen hette DF21 4079 det fanns fram till 1996 postpersonal i vissa posttåg.

Även A datorns tangentbord får plats men bara när D datorn är avstängd och nedfälld jag når inte längre fram till B datorns plattskärm utan måste resa mig upp så trångt är det här nu.

Två blomflugor tillplattade i köket de är små men väldigt snabba.
Kokade snabbmakaroner så det blev makaroner med köttbullar.
Kul att bita sig i läppen idag igen not.

                                      Inspelning pågår!

En gick sönder fick köpa ny en gång men kör sedan många år med dessa tre stycken utom till min laptop.
Den har ej de runda uttagen men det finns mellan koppling.
Finns inte plats för en trackball allt utrymme är upptaget.
Har fn inte råd heller nu med visst besvär så ställde jag den bärbara på en rätt hög låda den stod för lågt.

Eftersom inte den bärbara används så ofta jag spar den mera för framtiden och det är trångt på vänster sida så kommer jag att koppla ur alla kablar och flytta bort den samt kartongen och den fd postpallen kanske får plats och får vara kvar.

Kartongen är lite ostabil så man får vara lite försiktig.
Nu är lördagens program kl 1700-1800 klart och uppskickat med ftp.

Bärbara avstängd C kör live stream go natt!










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh