Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 15 oktober 2013

Lite info

Ringde den gamla sjuka Georg i studion hål i taket det regnar in.
Hans röst är hes och den gamla gnäll gubben påstår att det lät dåligt i lördags har ju lyssnat och streamat ut live sändningen flera gånger.Nu hör jag endast över nätet han kan bara höra sändaren som hörs i fördröjning.

Idag blev det sov morgon var uppe vid 3 tiden sen ner i sängen igen.Sen blev det rengöring av svettig kropp samt det enorma håret.Rakning av fejset ingår också.


Georg är trött på sin krånglande program ledning ibland kommer han inte ut i sändning när han vrider om nyckeln.
Percy Brunström den gamla fyllgubben ringde Georg att han vill börja sända på 88 mhz igen Georg stängde av Percy för fylla för flera år sedan.

Jag hoppas inte någon studio hyr ut till Percy.

http://intepkradion.tk


Fixade just ännu en gratis adress se ovan!
Fick tandrengörings paket av min tandläkare i Hedemora sist.
Först nu tog jag den ena på det lilla skaftet finns en liten grön rengörings borste först måste man trycka in den mellan tänderna där en tandborste aldrig kommer åt.
Kom åt en del tänder och de började blöda så jag slutade efter ett tag.Ska fråga henne hur länge man ska köra in och ut nej men hur länge man ska rengöra på varje tand.

Inget syntes när man kollade den var lika grön.
Värre att komma åt längre ut på sidorna som inte syns i spegeln.

Eftersom det kommer blod så måste det göra vid handfatet.
Skulle vilja köpa en http://www.netonnet.se/art/dator/kringutrustning/moss/ergonomiska-mss/logitech-trackmanmarble/124539.6475/


Men ekonomin är svag den kostar 329skr ingen fraktpris.
Kan någon skicka in en slant så jag kan köpa den?

Vill styra laptopen med den har en plats på höger sida på ett grytunderlägg får den plats vägrar köpa vanlig datamus.

Vad en mus har med datorer att göra kan jag inte fatta.
Georg snackar i nattmössan det lät inte dåligt i lördags.

Sen har sändaren ett brum ljud samt Georg mikrofon ett brum ljud och när hans ledning är trasig låter det verkligen dåligt.
Han har även kopplat så de fåtal som ringer hör ingenting i telefonluren.

De måste höra sändaren!

PG 634252-1 Gunnar Andersson
Går bra att vara anonym om du vill!

Kan inte handla före fredag nu blir dagarna kortare och kortare.






















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh