Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 4 oktober 2013

Mera info

Jag filmade SD mötet Norrmalmstorg 1992 0606 hela talet vi sjöng nationalsången alla ungdomar och skinheads skötte sig de drack öl men ingen var fulla.

Talet finns på band och utsänt på närradion inte lätta att hitta pga mängden men märkt Klarström 920606.

Nationalsången finns upplagt tror det finns på Divshare.com har en lista på två A4 sidor med konton på Divshare blir inte lätt att hitta där heller.

Om vhs bandet är ok kommer det senare att finnas på SD arkivet.se
Fick först besked att filmen inte kommit fram sen den kom fram stort tack.

Filmen är unik sol massor av svenska flaggor bra tal av Klarström.


Jag minns att vhs bandet kärvade i min video nere i Märsta.
Jag kommer producera att första nyhets program men inte till denna helg utan till nästa helg sen kommer den att köras flera gånger en vecka.

Bör nog ligga på 30-45 minuter lång kanske kortare i början.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh