Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 16 oktober 2013

Mot Hinshyttan och Laggarbacken

Nej ingen inspelning men den halvfeta gubben med heavy metal håret tog sig först ut till postlådan bara det en bedrift.Senare ut igen kände det var dax samt sämre väder på väg.

Tunn skjorta samt camojackan samt varma träningsbyxor med korta kallingar under tunna strumpor samt kängor.

Gick stelt och haltande sakta envist framåt gick den vanliga svängen fd gruvbanan svanar ute på odlingsfälten.

Ut på Asfalten på Hinshyttevägen upp till hästarna.
+7C men lite mera när solen var framme.

Jo är trött på de in ear lurar man fått med från Netonnet när man har beställt mp3 spelare de hörs starkt långt in i örat men de glider ut hela tiden.

I väntan på inköp av bättre lurar tog jag med mitt nya headset fast det sitter en mikrofon bygel på sidan den syns lite men överdelen göms under min keps.

                             Träningsvärk?JA!

Bra ljud i lurarna för 99kr har inte råd med några högre prisklasser.


Nu gäller vila värk i fötterna också.
På torsdag kan det snö bäst fn det vill men på fredag måste jag ut och handla vi sjukpensionärer får vår pension då.

Har nästan två miljoner på PM och kåpan samt stor summa på Livia Nordea sparar 300 varje månad.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh