Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 10 november 2013

Dalarna 20131110

Fryser min syrra Anna-Lisa i Australien var arg det var både storm och regn.Skulle hon gå ut skulle hennes hår samt make up bli förstört.Hon avslutade med blaaaaaaaaaaaaaaa.

Börjar att mörkna redan gården är helt öde inga lekande småbarn alls.
Många har persienner eller tygstycken fördragna.
Har tvättat mig min kropp och mitt hår tog några timmar.
Fick stänga igen i köket blev svinkallt är väl +3C.

Köttbullar med sås i burk värms i micron har två att välja mellan.
Potatismos görs med hett kranvatten varmt tee med tre formbröd.
Leverpastej med grov gurka.

---------------------------------------------------------------------------------
                                     Reklam:
Stöd Gjallarhornet PG 634252-1 Gunnar Andersson


Vår försäljningsverksamhet!

Nästa månad ska jag  ner till Hedemora för service i käften samt för 2014 återstår bara två besök sen är tänderna ok igen.
Nästa månad återkommer vår nya medarbetare bloggaren Karpstryparn igen som lördagsgästen jag lovar att vi först kollar det tekniska.

Först ska han höra mig bra sen ska jag tombabbla för att höra på en annan dator hur mikrofonen låter.
Skype  fungerar så där ibland hördes det lite konstigt om honom.

Jag undrar om Lars Agerstig överlever stormen där nere?
Kanske återkommer oregelbundet med Gunnar i kontroll rummet.Gjorde ett pladder och svammel program tror det var 2012?
Nästa vecka kommer nya mp3 spelaren med skärm två är trasiga så det blir ännu en de kostar bara 149sek ingen frakt avgift.

Jag ser allt elände som händer i vårt land t ex i min gamla hem kommun Sigtuna jag är glad att flyttade från otryggheten där
nere och valde den lilla bruksorten som genom stålkriserna kraftigt minskat i befolkning mängder med hus har rivits tre skolor blev en med nedlagt högstadium.

Inga farliga gäng inga bilbränder inga våldtäkter inga mord.
Men ändå reagerar man på vad som händer i övriga landet.
Borlänge är ett exempel på hur de förstör städer även i dalarna.

När Sverigepartiet 1992 jag och två lokala unga kvinnliga medlemmar delade ut flygblad samt satte upp partiets dekaler i höghusen bodde halva Iran där med sin parabol antenner.

Finns en bild från tågstationen i Borlänge rälsbussen mot Malung en Y1 stod inne persontrafiken är fn inställd.

Dessa två unga tjejer var så trötta på de sk kulturberikarna.
Överallt var de och de skulle säga fula saker vad de ville göra med dem osv.
Ingen på skolan vågade säga nåt av rädsla för gängen.
Borlänge 2013 är ännu värre vi läser om bränder och våldtäkter och om rån och misshandel och om mord.
Problemen finns just i de invandrartäta områdena i Borlänge

Våra makthavare som alltid hyllar mångkulturen skulle själva behöva uppleva att bli rånade,misshandlade osv för att förstå vad innebörden av deras beslut innebär i verkligheten.

Jag var inne på kungahuset på FB med orden det är bra att det föds vita barn kungen är ruskigt pk numera!
Silvia har inte lärt sig att tala bra svenska på alla dessa år.

Karpstryparn pratade bra igår vettigt inga svordomar inget extremt alls.
Har gjort ett utdrag ur gårdagens sändning man hör Karpstryparn delvis i dialog med mig och min kraftigt överstyrda mikrofon.
Ska kolla om den är uppskickad den ligger på B datorn.

Gunnar Andersson
Långshyttan 20131110
Telnr 0225-60143








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh