Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 21 november 2013

Dalarna 21/11

Karpstryparns blogg var borta i fem timmar men är tillbaka igen.
Lite vitt frostigt ute kyligt tömde en sopsäck knappt nån ute.
Tömde postlådan den trånga Helly Hansen tröjan byttes ut mot en större.

Skulle behöva en promenad på några kilometer men kände inte för det idag.

Ska bli sol några dagar fredag behöver jag handla mera även tömma en hemköps bärkasse på returstationen.

Jag hade Sonys stora stereo lurar på huvudet kopplad till mp3 spelaren med skärm.
Några gamla vattenpölar såg isiga ut den sk cykeltjyven är borta en asylsökande som stal min grannes  lilla barncykel under sommaren.
Han drev omkring på gården hela dagarna och lekte med småbarnen.De verkar borta man ser normalt inte nån ute nån gång kan man se några få barn leka.


Bästa idag var en tårta i fejset filmen hade över 81 800 besökare det krånglade nämligen att få sen flera timmar senare kunde jag få se kärringen bli totalt förnedrad helt underbart jag kunde inte sluta skratta!!!!

Jag kommer åter att spela in SD Falköpings byradio tar reprisen lördagar kl 1500 spelas in med timer.

Var länge sedan men planerat är att åter börja läsa in texter ja artiklar från anti pk media på nätet längre och kortare artiklar.

Som Stockholmare från Södermalm så slits jag mellan att glömma bort Stockholm men det går liksom inte.
Jag är inte dalmas heller men ångrar ingenting man ältar saker som hänt i livet ja när man drömmer om flickvänner eller tågväxling på nätterna man minns helt enkelt mycket.

Ett radio program om mina fina cykelturer här i Husby församling planeras.

I Märsta var det Husby-Ärlinghundra församling.
Man borde inte vara uppe till efter midnatt men så blir det.
Ringde två viktiga samtal bägge var kvinnor som talade skånska!

Detta skrivs på C datorn som ska stängas av B datorn tog över live stream.










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh