Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 7 november 2013

Hem från Hedemora

Buss resorna är gratis men så jobbiga!
Fick besked av Marita att hon ska sluta får en karl nästa gång som heter Daniel Jacob.

Tömde blåsan just innan jag skulle in nåt drog av mina hörlurar från skallen men det var ej inkopplat i audiohålet.
Det uppstod lustiga ljud när hon  jobbade i min käft.
35 minuter så var det klart tre tänder kvar ska betalas till 100% själv.256 sek låter lite hade 200kr tillgodo förra gången var det en liten framtand utan spruta den delades på 800sek+ att FK betalade samma belopp.
Idag var det hörntand som var så billig.

Gråväder men inget regn fick vänta lite min buss går 1422 från hållplatsen Myrgatan tömde blåsan efter en kärring sen ut.
Resebyrån har flyttat in i resecentrum men den gamla skylten sitter kvar.

Bedövningen sitter kvar länge hon var klar 1335 och för en stund släppte det helt.

Åt mackor var vrålhungrig i väntan på att det skulle släppa.
Åt sen färdigmat värmd i micron resorna går delvis utmed landsbygden i Husby smala och tvära kurvor,föraren gick in med ett paket till Handlarn i Husby.
Tvära inbromsningar b la för möten med större fordon.
Har bara haft kvinnliga tandläkare med nåt enstaka undan tag sen 1990 talet.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh