Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 28 november 2013

Kulturberikning i Märsta

Ny tvättad+två knäcke samt fiskpinnar med potatismos och remoladsås.

De första åren i Märsta åkte jag buss det var två kilometer mellan tågstationen den gamla slitna från slutet av 1960 talet.

Senare började jag blanda ibland gick jag kom jag med SJ Uppsala pendel hade man bara nån minut till buss avgångarna folk sprang som galna jag orkade inte denna stress!

En påtänd Somalier gick in i bussens bakdörr vilket inte föraren gillade.Föraren uppmanade negern att gå av bussen komma in vid föraren och betala biljett.

Negern på påtänd och lydde inte  föraren upprepade att bussen står stilla tills du har en biljett.

Tjugo långa minuter senare gick negern av bussen.
Han gjorde samlags rörelser mot marken och på engelska sade han do you wanna fuck with me och sen hans mobil nr.

Den fula negern fick gå hem!

En gång sent på kvällen missade jag att bussen stannat vid Valsta C den skulle sen ner i Steninge med slut hpl Östra Steninge.

Jag hade tuff jacka med Sverige märke på.
Endast jag+den långa Dragan+en blatte till +en svensk.
När svennebögen skulle av blev han misshandlad.
Den fega föraren gjorde ingenting alls.
Han väntade tills det sparkat färdigt så han kunde stänga bakdörrarna.

Han gjorde inget anrop på komradion till arbetsledningen med begäran om ambulans för killen var blodig på gatan där han nu låg.

Ingen begäran om polis att hålla dörrarna stängda tills polisen kom.

Nej föraren var rädd att själv bli misshandlad!
Grabbarna var nöjda nu de kom dock lite närmare mig.
De fick inte se mitt stora Sverige märke/flagga.
Jag tog av mig jackan för att undvika det.
Vände den ut och in för min säkerhets skull.

Inget hände mig jag tittade bort eller sov lite.
De kollade några gånger mot mig men inget hände.
Fick åka ner till Steninge sen vände bussen mot stationen igen blev lite sen hem.

Ännu häftigare blev det med bussresan med svarta grabbar från djungeln.

Mot stationen SL buss linje 580 en svart ung kille kliver omborde längst bak på sidan om mig iklädd US camo city han ville se tuff ut.

Senare kliver negerns=svart på latin polare in coola grabbar som inte vågar mucka på eftersom de är gäng.

Alla hade samma US camo city på sig som vanligt lite dåligt upphängda.
Fulingen bredvid mig säg då VAD FAN GÖR NI HÄR SKA NI INTE VARA I DJUNGELN.
Detta säger en neger grabb till sina neger polare.
Vad hade hänt mig om jag hade sagt samma sak till negrerna?


Eftersom fulingen bredvid mig tänder en cigg tvingas jag flytta mig bort en bit.
Ingen av de fega svennebögarna på bussen vägade säga till negern att sluta röka eller säga till föraren som då skulle ha uppmanat killen att lämna bussen eller invänta polisen.

Man kan även i Sverige rapa att man ska döda Åkesson som ser ut som en svartskalle själv eller döda alla Sverigedemokrater inkl alla vi som röstade på SD 2010.


Men visst sångtexter är en sk konstform men då kan vi göra egna sånger där vi sjunger om att de som sjunger om att döda svenska patrioter vid ett nationell maktövertagande ska vi skära halsen av de som rapar såna sk sånger sen ska vi spela fotboll med deras fula aphuvuden.

Kan dom ena göra såna texter utan åtal kan vi ge igen!



                            VIT MAKT/WHITE POWER!

Låt de svarta styra läs vanstyra sina länder våra pengar dit ner är bortkastade släng dem i sjön där gör samma nytta.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh