Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 8 november 2013

Lördagsgästen

Den andra lördagen varje månad sänds Gunnar på 90 minuter mellan kl 1700-1830 då hoppas vi ha med en gästmedverkande.

Den 9 kommer bloggaren Karpstryparn medverka via skype från kl 1715.

Har varit ute och pantat för 25kr samt handlat på ica min militärväska blev full hick samt enormt tung.
Såg en gammal gubbe med komihåglapp.
En liten söt flicka såg jag också nej hon var inte svart.

Sen måste jag få tvätta min svettiga kropp samt tvätta det smutsiga håret samt äta.
Satt i skinnstolen och somnade till när jag vaknade visste jag inte om det var natt eller dag så mörkt var det.

Långt samtal med gamla Georg de har kopplat in en ny programledning från kopplingsskåpet.

C datorn är avstängd den var varm och seg den har varit igång flera dygn.
B datorn kör live stream och på lördag blir det C datorn som ska köra live på Stockholms närradio 88mhz.

Ettans mikrofon kommer användas den kommer från en mixer det är ingen data headset mikrofon utan en fd vanlig headset mikrofon köpt på Elfa.se

Kommer köra lite mikrofon test i kväll över vår server i USA.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh