Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 31 december 2013

Inlägg på Facebook

Blåsigt i Långshyttan ingen snö men ändå kallt.
Spelar in de sista 23 timmarna med radio1.se
Mycket svordomar samt allmänt snuskgt.
Mariahjälpen är en bluff!
Invasionen till vår land är en mardröm som ingen kan stoppa hur ska det sluta?
I EU valet ta en blank valsedel skriv:
SVERIGE UT UR EU!

Kul med en mp3 spelare skickad från Frankrike som inte vill fungera.
Men jag kommer få skicka den i retur och få en ny.

Nu är det en äckel bög som ringer radio1.
I denna lilla by händer ingenting det är lika dött som på kyrkogården men ändå allt elände man läser om t ex från Märsta där jag bodde i 17 år att slippa sånt här uppe.
Sen blir det ljusare tider har kopplat så det går att ta emot skype och telefon samtal på samma gång med medhörning.

Har man bott 17år i ett höghus dåligt byggt 1971 i miljon programmet i en vintertid kylig lägenhet med iskalla väggar pga det var en hörnlägenhet med +17C där man hörde hur de pissade och sen spolade sen hördes hissen bra.

Här blir det +23C och man bor några meter ovanför marken.
Almunge var ännu mindre med 750 invånare men Långshyttan känns litet och lugnt.
Inga farliga gäng läs icke svenskar ingen kastar sten på bussarna inga bilar som brinner osv.

Många tomma lägenheter med nåt undantag så är de små och vem vill bo i Långshyttan:


GOTT NYTT ÅR från södra dalarna drygt två mil från X län Gävleborgs län Hofors kommun som ligger i södra Norrland.

Sist jag var på ica i söndags såg jag en tant som så liten så hon var under
1,50 samt en storväxt kvinna med en bakdel lika stor som en lagårdsdörr!
Jag har även sett en gubbe med ett ben!

Var är Sven Gren med sitt extra ben?

Nu börjar det redan mörkna igen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh