Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 18 december 2013

Karpstryparn

http://karpstryparn.blogspot.se/2013/12/om-karpstryparns-medverkan-i-kvallens.html


Vår medarbetare bloggaren Karpstryparn kan komma att medverka två lördagar per månad vid behov.
Dels den inplanerade andra lördagen då jag har ett helt program från 1700-1830 jag slipper stressa för en övergång till studio frekventa i Stockholm.
Samt den tredje lördagen då Gunnar på 60 minuter sänds kl
1700-1800 från kl 1715 kommer han anropa dalagunnar.

Sist var jag inloggad på Skype men ändå inte online.
Samt Skype ska inte kontrollera varken högtalare eller mikrofon volymen detta gjorde att min mikrofon hördes högt och ibland lägre då stereo mix regeln åkte upp och ned.

Den sista lördagen sänds också Gunnar på 60 minuter men då behöver jag sända ut nåt annat.
Det blir första gången som Gunnar på 60 minuter sänds live.



                             Ständig ökning av antalet besökare

Nu är vi uppe över 21 222 tusen besökare per månad.

Glöm inte att dela/sprida våra adresser och enskilda länkar till inlägg.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh