Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 4 januari 2014

En tant ringer till Georg

https://archive.org/details/TantRingerTillGeorgTid07Min20140104


https://archive.org/download/TantRingerTillGeorgTid07Min20140104/Tant%20ringer%20till%20Georg%20Tid%2007%20Min%2020140104.mp3




Jag orkar inte dra upp allt som var orsaken till flytten från Märsta till Långshyttan en del står i texten på länken.

Eftersom höghuset på Sleipnergatan 50 var kallt på vintern dåligt isolerat samt stort behov att upprustning vilket skulle ske 2012 flyttade jag innan Sigtunahem sålde b la dessa fem höghus.


Om ni upplever otryggheten i era storstäder och förorterna vilket jag bodde i förut och kände mig otrygg när man skjuter en granne i benet mitt på dagen  så finns här uppe inget av den otryggheten.

Långshyttan må vara en tråkig liten by och de mitt emot drar för sina fönster så man inte ska se in våra tomma lägenheter men att säga att det är långt till mataffären stämmer inte.

Inom 15 minuter är jag vid ica!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh