Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 21 januari 2014

Hemma igen

Hemskt kallt ute minus sex men det känns mycket värre samt vindarna känns från Sibirien.

Vi var tre ner på bussen det går som sjukresor när man ska till tandläkaren och är gratis.

Husby socken i vinterskrud det är många bondgårdar långt borta ser man alla de höga bergen dalälven ja det är många intryck.
Kan inte ha för mycket varma kläder när man ska sitta på en varm buss 40 min ner och 40 min upp samt sitta i deras vänterum.

Hann kissa två gånger innan jag skulle in.
Manligt tandläkare samt en liten assistent som är fd Maritas.
Hon kan inte väga många kilo så tunn hon ser ut.
Ingen spruta samt ingen smärta bildskärm i väntrummet samt uppe i taket när jag låg i stolen.

Inom tjugo minuter var det klart en kvar den 19 februari.
Faktura nåt på 700 väntar på besked från Per om en stiftelse kan hjälpa mig även i år.

Jaha sitta och vänta igen bussen hem går från stationen numera kl 1425.Myrgatan kl 1427 kollade ungarna som åkte pulka i Sveaparken.

En blondin satte sig i väntstolen men hon försvann snart in.
Kissade igen så ut och halta ner i halkan till hållplatsen Myrgatan.
Där fick jag frysa inget varmt under camojackan.
Många skolungdomar från Mickael Kock gymnasiet så de knuffades när bussen kom.

Några verkligt snygga unga skoltjejer som pillar på sina ja vet ej vad de heter men rätt stor skärm.
Flickan framför mig hade en mycket vackert brunt och långt hår ojoj.


En kvinna med matpåsar kunde inte bestämma vart hon skulle sitta.

Blir lätt åksjuk på dessa smala vägar med snäva kurvor samt ligga så långt bak i tandläkar stolen.

Blev några mil buss föraren hem ville inte skriva ut en sjukresa med kallelse biljett.
Efter den 19/2 återstår en tandhygenist som noga rengör varje tand gjorde det i Märsta några gånger.

Men det ska göras när kylan är borta och vårvärmen kommit.
En cykel ska ner på bussen finns en stor lastlucka på sidan får vänta tills vårvärmen kommit bakdäcket ska lagas.

Funderar på om vi ska ordna en ansvarig utgivare till vår internet kanal.

Närradio föreningen har ej skickat några fakturor på väldigt länge vet ej om kan fortsätta på närradion om det inte kommer någon hjälp från lyssarna.

I en framtid skulle vi bara höras över egen internet kanal.
Men då krävs en utgivare för att få köra live program.


Detta är mitt skrivbords underlägg på denna B dator.
Ska stänga i köket det börjar bli kallt.

Åt färdig mat från ica .

+ knäckebröd 4stycken.















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh