Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 13 januari 2014

Karpstryparn och Ahmed Rami på lördag

http://www.dn.se/nyheter/varlden/ariel-sharon-slug-och-hansynslos/

Jag inbjöd Ahmed Rami på FB att medverka på lördag via skype tillsammans med Karpstryparn i live sändning från kl 1715-1755.

Se länken ovan en jude skriver om den sluga och hänsynslösa Ariel Sharon.
Jag kommer be Ahmed att i korthet berätta om vem denna Ariel var och även kommentera att Carl Bildt samt världens ledare hyllar denna mördare.
Jag kommer även be Ahmed att i korthet berätta om dessa 50.000 svarta som Israel nu utvisar hur hamnade de i Israel samt hur ser Israels invandrings politik ut.

Karpstryparn får fritt ställa frågor till Ahmed som har avtjänat fängelse straff i Sverige för sina åsikter skull.


Radiostationen radio islam samt senare hemsidor på fler adresser där man kan ladda ner Ahmeds böcker+ att allt är 
översatt till ett stort antal språk.

Även på youtube finns Ahmed Rami.
För gruppsamtal har jag dragit Karpstryparn och Ahmed från kontakterna till denna grupp sen ringer jag gruppen samtidigt.


Karpstryparn har fått besked om vad som gäller på lördag jag ringer upp den båda samtidigt.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh