Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 3 januari 2014

Kommentar på Märsta.nu

http://www.marsta.nu/News.aspx?articleId=12058


Har inte sett några tecken på bäver här uppe.
Gråväder med duggregn tömde postlådan utanför inget av intresse.
Kollade på svenska filmer upplagda på youtube utan tillstånd ska sägas.
Ringde Georg studio frekventa Stockholm-Enskede jag spelade upp från C datorn via en hörlur tejpad på telefonens mikrofon ingång.

Zarah Leander och sen NRK alltid nyheter hörde han mycket starkt och bra.
Kör live på lördag Georg 1700 jag kommer 1800 och endast 30 minuter.Kör för andra gången från D datorn denna bärbara.
Telefon adaptern är inkopplad och testad istället för högtalar telefonen.

Kommer spela upp för lyssnarna hur det låter med sk medhörning från denna hörlur.
Audio kabeln med hane 3,5 når själv fram till phones utgången på B samt C datorn.


För att lyssna till mina datorer eller andra ljud källor behöver jag inte längre byta hörlur.

Har med adapter kontakter kopplat ihop flera audio kablar.
Ni är välkomna att ringa in på lördag kör live på Stockholms närradio 88mhz.


Telnr:0225-60143 sändningen kan följas live b la på denna adress:

www.narradio.se/webbradio Välj 88mhz


Gamla Hedemora och Åsgatan bensin macken är borta till höger syns lite av Hökartorget.




Jo innan jag går till duschen så minns jag att Georg berättade att det finns en ung svensk kvinna som tigger utanför  konsum vid Sockenplan.Hon var hemlös och hungrig så Georg köpte ett paket med kex till henne.Men personalen ringde polisen som hämtade henne.

Man har svårt att fatta all misär och lidande som finns i vår stora huvudstad ja inte bara där psykisk ohälsa är utspritt i vårt land.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh