Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 25 januari 2014

Nytt veckoprogram

Mitt närradio/internet program över Stockholms närradio andra och tredje lördagen kommer nu som en speciell nätupplaga som vecko program.


Någon veckodag kommer en inspelning på 60 minuter.
Det kommer sedan köras flera gånger främst kvällstid och helger.


Kommer dels läsa in några artiklar som kommer som en redigerad inspelning.

Några låtar kommer också jag kanske berättar lite om mina 27 år på järnvägen.Lite om alla cykelturer innan jag flyttade till södra dalarna hösten 2011.

Har även hunnit med båda längre och kortare cykelturer samt många vandringar i skogarna och utmed skogsvägarna.

Fn finns ingen mp3 spelare med mikrofon de har alla gått sönder.
Den jag köpte från Frankrike hade ett tekniskt fel så efter laddning på tre timmar gick den aldrig igång.

Jag är inte ute så mycket fn det snöar nästan jämt.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh