Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

söndag 12 januari 2014

Skype Info

Skype har en egen regel i volym kontrollen ska testa nästa gång vi ska testa med telefon samtal att dra ner den regeln så telefonen hörs starkare ut i sändning det hördes starkt i hörlurarna men inte ut i sändningen.

Min skype är inställd på att alla kan ringa mig nu behöver jag inte svara det görs automatiskt.

Min skype adress är b la dalagunnar lägg till mig samt det går att skicka en chatt text samt även ringa till min skype röstbrevlåda.

Så ni som har skype samt vill framföra era åsikter som kan återges ring min röstbrevlåda.

För grupp samtal finns det nog två sätt:
Skapa en grupp dra de kontakter som ha ett grupp samtal till det fönstret.

När jag ringer till den gruppen ringer det till alla i den gruppen.
Men de måste vara online samt var överens om tatum/tid.

Vid samtal finns en funktion för lägg till om jag minns rätt.
Vi söker nya medarbetare som vill medverka i radion antingen inspelat eller live på lördagarna.



                                   Ni kan medverka

Ni kan medverka antingen med rätt namn eller ändra ert namn i någon form eller bara ett förnamn eller ett fejkat namn osv.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh