Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 16 januari 2014

Studio Mikrofon Inkopplad

Först idag kom jag på att koppla bort en av två studio mikrofoner och ta hela mikrofon stativet och placera så det riktas från höger sida.
Den största studio mikrofonen har dock XLR kontakt så den går ej att koppla in.

Har testat studio mikrofonen på B datorn mikrofon ingången samt line in.
Samt D datorn bärbara mikrofon ingången låter klart bra!
Mikrofon nr 1 och nr 2 är egentligen avsedda för headset men de har lossnat dålig kvalitet från Elfa.

Nyhetssvepet månads programmet kommer dels låta bättre med studio mikrofonen samt jag kommer byta inspelnings program nåt gjorde att delar av programmet hoppade iväg.

Jag kanske ändrar den internationella delen utgår så jag pratar 60 minuter ska funderar på upplägget.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh