Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 19 februari 2014

Dagsrapport

Klar i käften resan ner till Hedemora gick bra över Myckelby.
Från 1230-1330 fick jag vänta ingen spruta lite smärta i början hålet satt djupt.
Lite över 20 minuter i stolen jag hatar så var det klart.
1.200kr på faktura sen lite väntan igen kyligt ute känns som minus 15C.Ner till hållplatsen Myrgatan många skolungdomar vill hem till sina byar trångt  alla vill in i bussen samtidigt.
Man kan inte minnas allt man ser har cyklat utmed 270 och dessa byvägar vackert på sommaren med dalälven såg kossor ute.

Fallfärdiga hus som kommunen vill riva är det först man ser.
Postlådan full ska registera internet kanalerna hos radio och tv verket i Stockholm.Sen kan köra med telefoner och skype när och hur ofta vi vill.

Byråkaterna kräver allt detta:

Person bevis från skatteverket.
Konkurs frihetsbevis faktura på 100kr från bolagsverket.
Överförmyndarfrihetsbevis från kommunen.

Nu väntar brev från radio och tv verket som kom till boxen som skickas vidare upp till mig.

Ska bestämma ett stationsnamn som ska registeras och godkännas.
Jag är firmatecknare och utgivare fd ansvarig utgivare.
Inga utgifter tas ut våra internet program skyddas sedan av den svenska grundlagen.
Det finns ingen skyldighet till skillnad från närradion att upplysa lyssnarna vilket stationsnamn vi har samt vilken utgivaren är.

Stationsnamnet samt utgivaren kommer dock upplysas om som lyssnar service i inspelade jinglar några gånger per dag.
Program på fast tider kommer senare.

Allt detta kan dröja några veckor tills jag får en bekräftelse från radio tv verket som nog skickar ut ett godkännande med post.

http://mini.nu/gh

Alla fyra kanaler har nu fått inbäddade spelare.
Endast kanal 1 har autoplay övriga måste ni stoppa nr 1 och trycka play.

Nya mp3 spelaren med sportbåge som sitter hårt runt huvudet laddas nu och får göra det över natten.
Ska gå 10-12 timmar den förra slocknade den blåa lampan efter några sekunder.


Kanske vi lämnar fn är inget bestämt.

B datorn strömmar kanal 1 och 2.
D datorn min laptop strömmar kanal 3 och 4.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh