Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 4 februari 2014

Dagsrapporten

Kollade min postlåda utanför senare lades ett brev på brevlådan en bit bort.

Väl tillbaka kom jag just som den lilla gula postbilen körde in.
Mycket riktigt en försändelse från Netonnet vit vadderad påse lades ned snabbt upp med locket och upp med påsen.

Min nya mp3 spelare men blev det inte lika kul!
Svårt att se liten text var sitter usb skyddet?
Försökte förgäves hitta luckan för usb kontakten allt är så smått numera.

Ringde Netonnet han skulle kontakta deras tekniska avdelning.
Gav honom min epost adress då kom lösningen.
Med hjälp av den bilden kunde jag öppna ett litet runt usb skydd där var usb kontakten.

De anger en drifttid på tio timmar bruks anvisningen anger 12 timmar.

Blå lampa lyser håller på att överföra 3,75 GB musik.
Vattensäker inga sladdar tycker bågen är för liten för mitt huvud men den ska sitta utan att ramla av.

På sidorna sitter volymen på ena sidan.
På andra sidan sitter spåren framåt/bakåt.
På ett gummi underlag trycker man på/av.Håll in knappen 4 sekunder.Play/paus.

Skrattade när jag hittade usb luckan jasså där satt du.
Skratt nr 2 en dalmas har ringt fel och säger på röstbrevlådan
Hur känns det att fylla 75 då?Du kan väl för fn höra av dig nån gång din sömntuta.Citat tecken vill inte fungera men jag ska skicka upp den 14 sekunders inspelningen så får ni höra.Ser hur låtarna överförs till den nya mp3 spelaren de heter Andersson vet ej varför.Sen finns mera utrymme att lagra mer tills gränsen på 3,75 GB.Med så lång speltid får man nog höra mer av låtarna än de som bara håller i fyra timmar den är gjort för sport som löpning och simning mm.Det medföljer ett lager av hörlurar som inte är vatten säkra.Blev så ledsen när den förra från Pixmania kom från Frankrike laddade den i tre timmar drifttid på tio timmar men...den ville aldrig starta har kvar ett micro SD kort.Nu kl 1637 mörknar det i Långshyttan så det är lite senare än förut!

 Bilden ovan usb kontakten sitter där den vänstra hörlurs bågen börjar men ser ett litet runt usb skydd/lucka.





 
 





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh