Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 12 februari 2014

Dagsrapporten

                                      Dagsrapporten

Efter tisdagens driftstörning känner jag med sliten.
Delvis snöfall idag nu snöar det igen dock smälter det mesta bort på marken.Kollade min postlåda nada inget den var tom.

Kom på att efter tidigare ominstallation av denna vista dator glömde jag de viktiga service pack 1 och 2.
Tog tid och krävde flera omstarter hade också en gammal internet explorer nr 7  nr 10 ligger klar men kräver en...
omstart det får dock räcka med såna för idag ska streama också med dessa datorer.

Man ska alltid tänka på vilket operativ system man har samt om det är 32 eller 64 bitar.

Winamp på C datorn krånglade lyckades till slut ominstallera den.C datorn har varit igång flera dygn den var varm så nu får den vila.
D datorn är igång B C D är nu inlagt i winamps fem anslutningar för live stream alla fyra kanaler som den femte ligger servern till Stockholms närradio förening.
Även D datorn min HP laptop 655 behövde en större update som krävde en omstart så även där fick jag koppla bort live stream från flera kanaler och avsluta winamp.

Nu kör B kanal 1 och 2 D datorn streamar eller live strömmar
kanal 3 och 4.





                  Kyrktornen syns alltid i Långshyttan finns ingen traditionell gammal kyrka utan ett större hus blev visad den stora gudstjänst lokalen av Per som är vår diakon.


                 Gjallarhornet hörs över bygden!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh