Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 17 februari 2014

Lite info

Somnade in dricker varmt kaffe med lite mjölk från en gård i Borlänge. 
På närradion måste man uppge vem som är utgivare fd ansvarig utgivare,men detta gäller inte för webbradion.

Jag kommer som tillhandahållare/utgivare som en service för besökare och lyssnare ange detta på några sidor som t ex 4kanaler.tk

Det kommer sedan att stå följande:

Vi streamar live med tillstånd från radio och tv verket i Stockholm.Utgivare är Gunnar Andersson och sändnings betäckningen är:4kanaler nu är den inte bestämd ännu men så kommer det se ut.

Istället för långa spellistor utan tal så kan jag komma in och prata när jag vill osv öppna skype och telefoner när jag vill.
Stationsnamnet kommer inte innehålla varken Gjallarhornet eller ordet radio.

Man sänder inte på nätet man använder inga sändare utan man använder servers man streamar på svenska strömmar.
Ikväll strömmar veckans motgift inspelningen är dock privat eftersom den innehåller eftersnacket.

Bättre inear hörlurar ska köpas de som finns är billiga de som ska köpas har lågt pris med öronkrokar som sitter fast runt örat och lurarna går långt in för starkt ljud.

Jonas på motgift är katolik men svär ändå det går inte ihop.
Nu bröts live strömmen från Dan i Berlin.

Inom några veckor börjar vi streama live över våra 4 kanaler.
Jag återkommer när tillstånden är klara i Stockholm.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh