Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 20 februari 2014

Sandor

Malmö 20-2-2014

Skrivet till o- "ansvariga" politiker i Malmö


I dagens sydsvenska finns en artikel som beskriver det senaste läget vad det gäller det med jämna mellanrum återkommande invandrarsvineriet i form av bilmålvakteri.
Jag skriver medvetet invandrarsvineri eftersom det även denna gång,precis som tidigare gånger,så har dom tio mest aktiva målvakterna alla utländska namn.

Namn och meritlista på dessa driftiga eget-företagare som säkerligen enligt er har tillfört Malmö mycket gott följer här:

Namn                                                       Antal ägda bilar                                              Skuld i p-böter och skatter

Adnan Abdulaziz ,41 år                            3866                                                                8.5 milj kr
Majid Wandi,53                                        3835                                                               3.4
Jalal Baltaj,52                                          2569                                                                6.5
Ibrahim Sabih,29                                      1929                                                                6,8
Yousif al-Itabi,24                                      817                                                                  7.8
Mayssam Al Hellani,30                            558                                                                   5,4
Ibrahim Mahmoud,28                               352                                                                  6.1
Kamal Hussain,30                                     105                                                                  2,7
Ahmad Kahlid,51                                      80                                                                     2,1
Bilal Diab,31                                             16                                                                     1,5


Jag har med anledning av detta några frågor och synpunkter  som jag som skattebetalare och invånare i Malmö kräver svar på från er.

1. I rubriken så står det politikersvineri.Jag anser det nämligen att det är ett svineri att ni med hjälp av Parkering Malmö lappar "felparkerade" bilar som tillhör skötsamma malmöbor samtidigt som ni år efter år ser mellan fingrarna på dessa bilmålvakters beteende.Jag anser att ni med omedelbar verkan i anständighetens namn slutar upp med lappande av bilar i Malmö tills att ni har löst frågan med dessa bilmålvakter.Det är direkt stötande att vanliga löntagare som gör rätt för sig skall drabbas av böter och påminnelseavgifter och hotas av inkasso och indrivning när typer som dessa tio ovanstående år efter år berikar sig på ovanstående sätt. Hur ställer ni er till detta?

2. Jag förmodar att samtliga dessa "nysvenskar" lever på någon form av bidrag eftersom dom knappast kan ha något "vitt" jobb enär det då,förhoppningsvis,hade gjorts någon form av indrivning.Jag kräver att samtliga kommunala utbetalningar i form av bidrag till dessa stoppas med omedelbar verkan.Dessa personer har med all önskvärd tydlighet visat varför dom har kommit till landet,nämligen att försörja sig på fiffel och bedrägerier.Jag kräver också att ni redogör för vilka kommunala bidrag och vilka summor det rör sig om som dessa tio troligtvis kvitterar ut varje månad trots sina säkerligen mångmiljoninkomster av sitt fifflande.
Och var vänliga och hänvisa inte till att det är sekretessbelagda uppgifter utan lägg nu korten på borden och visa upp dom sanningsenliga fakta som finns vad det gäller dessa bedragare.Jag tror att majoriteten av malmöborna skulle vara mycket intresserade av dessa fakta samt att få bekräftat ert oansvariga handhavande av våra skattepengar.Hur ställer ni er till detta?

3.  Jag vill att det på lämpliga platser i Malmö sätts upp ett antal storbildskärmar där namnen på dom tio aktiva bilmålvakterna sätt ut med namn och hur många bilar dom äger samt hur mycket deras skulder uppgår till.Där skulle malmöborna kunna följa dag för dag hur bilantalet samt skulderna ökar.Eller kanske minskar,vilket nog är ett önsketänkande för med den inkompetens och det ointresse ni hittills visat i frågan så lär detta knappast ske.Samtidigt så skulle dessa storbildsskärmar också kunna vara en värdemätare på ert arbete.Bra va?
Hur ställer ni er till detta?



Ovanstående är skrivet av en invandrare som endast äger tre bilar fast jag bott i landet i ca 58 år varav jag jobbat och betalat skatt i 43 år.Den senaste parkeringsboten fick jag för ca 3 veckor sedan och den är betald och mina bilar har alltid varit både försäkrade,skattade och besiktigade.En fråga som också hade varit intressant att få svar på hur många år dom tio på listan har jobbat och hur mycket skatt har dom betalat in?
Jag gissar på en stor nolla (0) i alla tio fallen.


Med vänlig hälsning och en förhoppning på ett snabbt svar på mina frågor.


Sandor Herold,Malmö
































                                          



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh