Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 18 september 2014

Långshyttan den 18/9

Häromdagen var jag ute med en sopsäck samt gick ner till returstationen.

Vidare kan intresse klubben notera att jag idag gick till ica och det blev tungt att släpa hem.

Många gamlingar ute idag de får sin pension liksom jag.
Pga en arbets skada på järnvägen efter 26 hårda år med skiftarbete fick jag efter hård kamp sjukpension 2006.
Bägge hälsenorna har en kronisk inflammation.

Samt min gamla ischias nåt företag säljer kläder på fd ok plan tror det var buss station förr när vi hade bussar till Falun också.
Dock ser man inga större folksamlingar rätt ödsligt.



         Liten flicka i för stora högklackade skor.
Den lilla asylsökande flickan försökte krama mig en gång men hon såg att jag hade tungt att bära så hon gick bort.
Denna gång såg jag att hon kämpade uppför en liten trätrappa.

Sen såg jag att hon hade lånat mammas stora högklackade skor på hennes små fötter hon såg mig och skrattade en liten busig flicka.


Finns ingen lekplats för barnen i de fyra lofthusen en miss tycker jag ett hus är stängt och helt tomt.

Hyfsat varmt i solen men när jag åter gick ut med en brev till lådan var solen bakom ett stort mörkt moln rätt svalt.


           Inga kommunist svin på våra gator tröja.

Finns bara en tröja upptryckt till mig så den är unik.
Sen står det Antikommunistisk aktion AKA
Box 526 114 79 Stockholm en box jag hade på Brevia under många år.Först tog jag över Rolf Petterssons första box
100 11421 sen byttes 114 21 mot 114 79.

Köpte antecknings bok med linjer behöver göra anteckningar rätt ofta.

Hösten ska snart komma då blir det kallare dagtid inte bara på nätterna.Kan inte  se att valet är klart kommer sen stegvis gå igenom valet kommun för kommun.

Sprid och dela denna adress och att Sverigekanalen finns.
www.gjallarhornet1.tk 6 500 sidvisningar per månad.
www.gjallarhornet.tk Över 2000 sidvisningar per månad.
www.gjallarhornet.webnode.se Snart 8000 besökare.
För samtliga adresser gäller att det finns besökare från flera länder samt olika operativ system några använder även smartphones.




















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh