Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 10 september 2014

Problem med inbäddade spelare

Dom koderna hade jag fått från Passhosting.net
nu varken hördes de eller man såg dem inte längre.
Tog ett tag innan jag fattade vad som vad felet.

Passhosting finns helt enkelt inte kvar längre då fungerar inte koderna.

Det är en lite speciell kod på slutet testade några andra men det ville inte fungera så bra.
Men... till slut hittade jag ett ställe med en konstig adress där det var samma konstiga tecken på slutet för att det skulle fungera.

Man kunde välja en hel del olika spelare stora och små testade några olika nu är de inlagda.

Den fula enkla Sverigekanalen.tk pekar nu hit där måste koderna ändras och sidan göras om/bättre den är fn borttagen från hemsida.net

Så det löste sig men det tog på mina krafter var ute en sväng inspelning kommer.

Blir fint väder i morgon också fast det var mulet ett tag i idag så jag tvekade innan solen kom fram.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh