Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 10 oktober 2014

Ut mellan skurarna

Först ut och tömma postlådan sen ut igen.
Samma procedur varje gång ner till returstationen sen till ica.
Inte så många kunder vid denna tid ingen nygrillad kyckling denna gång fanns inga kvar.

Kommer aldrig utb pga det usla vädret är förkyld vill inte bli blöt.

Hade inte mycket kvar att varken  äta eller dricka.
Rätt milt väder solen kom fram blev svettig tog av den lättfodrade jackan bara tröjan med texten:

INGA KOMMUNISTSVIN PÅ VÅRA GATOR.
De svarta varma träningsbyxorna kändes för varma.
Sen väl hemma regnade det igen rätt kraftig en tag både sol och regn sen åter mulet nästa vecka samma pissväder.

Man ser/möter bara enstaka personer och några asylsökande.
Jag stor handlar en gång i veckan men det går att dela upp på två gånger för det blir så tungt.
När man blir en gamling kommer jag aldrig orka med  att släpa hem det tunga då måste jag börja handla två till tre gånger i veckan.

Vår gamla fd tekniker i Stockholm Georg har ju fel på benen de  bussförare på SL 163 som tror han är full och vägrar låta honom följa med har nu fått order från arbetsledningen att den gamle mannen ska få åka med eftersom han inte är full utan har fel på benen.

Georg är ingen rasist tvärtom men han gillar inte böneutrop och annan icke svenska program i närradion men det är just invandrare som djävlas med honom så han borde bli rasist.

Han får inte åka med utan bussen åker förbi så han får vänta en halvtimme på nästa buss.

När jag besökte studion för live sändningar samt att hämta hem en ryggsäck full med sk referensband dvs kassettband som var tung åkte jag SL buss 163 från Älvsjö station det tog bara tre timmar från Märsta till studion lång väntan på bussen.

Jag går stelt inte konstigt när man pga vädret bara är hemma man behöver några promenader per vecka.

C datorn kommer stängas av B datorn är igång och tar över kanal 1-4 samt kanal 5.

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh