Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 18 november 2014

En sväng i byn

I det ödsliga och folktomma gatornas by bar det av till
returstationen i ett grått Långshyttan blött men inget regn.
Lite vind några få plusgrader.
Sen till ica såg en blind kvinna med sin ledsagare.
Tungt värre hem fick stanna och vila många gånger.
Mötte en enda person en kvinna som bor i en villa.

Gården ligger helt öde inga barn på lekplatsen.
Köpte mjölk det var länge sedan från Gävleortens mejeri men äkta dalamjölk och oboy pulver som när man var liten.

Jag har problem med blåsan ska kissa ofta nätterna är hemska.
Karpstryparn har fått tekniska problem med sitt adsl från
telia det fungerar till och från får se om han kan medverka på lördag.

Fick nytt lösenord från bredbandsbolaget de hade skickat brevet till min gamla adress i Märsta det är över tre år sedan jag anmälde adress ändringen.

Har tagit bort epost kontot radio88@bredband.net från alla datorer utom A datorn men även där ska den bort.
Rensade bort stora mängder med spam ett i taget men ändå
var det 711 kvar.

Har rensat bort stora mängder med mp3 som inte behövs från B datorn och ännu fler från C datorn större hårddisk blir följden.

Får ibland reklam i postlådan utanför men det är bara lite som går i retur.
Så var det inte förr.

Flykting projekt i Hedemora röda korset saknar finansiering försöker få hjälp b la av kommunen.
Ful fet kärring på bilden som jag spottade på.Nej 
 lägg ned alla såna projekt.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh