Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 21 november 2014

Långshyttan den 21 november

Ny duschad samt åt färdig matportion värmd i micron
flygande Jacob.

Blött värre ute regnar på kollade postlådan nedanför.
Normalt ser man inte en levande människa när man tittar ut.
Har skött mina ärenden på Nordea.se Sveaparken är undersökningen på 625kr betald i delbetalningar.

Åsas 1100kr för rengöring av tandsten blir klart i mars 2015.
Närradio föreningen i Stockholm har fått en första delbetalning blir klart till maj 2015 troligen.

Stort svart paraply beställt 125 cm i omkrets kommer till
Privpak ombudet i Långshyttan dvs loppis som drivs av ett finskt par gubben är fd stålverksarbetare det går minus men de driver det ändå.


Har hämtat paket förut samt köpt stor plastmatta  där finns mycket.Är fd handelsbolaget som ägdes av ica.

Karpstryparn bloggaren från Karlstad har tydligen fått ordning på sitt internet adsl från telia så då kommer han förmodligen medverka på lördag.


Jag kommer ibland berätta gamla minnen från min tid i Stockholm på järnvägen mina år i Märsta alla mina cykelturer miltals genom 16 kommuner som numera är 21 kommuner.

Jag kan inte minnas allt men under program rubiken 
Gunnar Andersson kan det förekomma att jag med hjälp av Eniros kartor minns tillbaka i tiden.
Fler bilder i bildspel kommer också hittade bilder tagna några veckor innan flytten den 29 oktober 2011.

Filmade även i data rummet och lägenheten på
Sleipnergatan som syns på bilden 50 huset är näst längst till höger.


Är inte så aktiv på twitter endast B datorn är igång.
Kanal 1 2 3 4 5.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh