Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 26 november 2014

Nya telefon tider

Använder en telefon lur lös som ska vara väggmonterad.
Själva telefonen är kopplad till en teleadapter till externt
ljudkort Sweex.

Nåt fel gör att det bara kommer en enda liten kort signal som jag inte hör då jag konstant använder hörlurar med hög musik.

En röd lampa blinkar till vid samtal har satt fast luren med
gummisnodd på en stålstång bakvänd ser jag när röda lampan blinkar till.

Vänder då på stången samt sätter den närmare mig.

Har du frågor eller synpunkter på Sverigekanalen eller annat
du vill ta upp är tiderna fr om nu:


MÅNDAG TILL FREDAG KL 1815-2000

TELEFON NUMMER DALARNA 0225-60143

VISSA TIDER KAN EN RÖSTBREVLÅDA VARA
INKOPPLAD TALA IN SÅ KOMMER DET SOM EN 
MP3 LJUDFIL TILL MIN EPOST.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh