Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 1 december 2014

Felsökning pågår

Är ute mobilt vilket fungerar i perioder.
Blev uppringd på min pyttelilla Samsung mobil för 200kr av teknisk support en kvinna hon fick alla uppgifter från
C datorns nätverkskort.
C datorn fungerade normalt på nätet vid uppstart några avbrott sen gick förbindelsen ner.

B datorns uppkoppling som var ok gick ner den också.
Nyss kunde man bara lyssna eller streama webbradio på C datorn.

Nåt är fel men inte på min utrustning.
Funderade på usb nätverkskort trådlöst till C datorn men det är inte där felet ligger.

Står internet åtkomst på nätverket ibland saknas men det fungerar inte.
Konstigt att även det mobila krånglar i perioder.
Jag är helt beroende av en fast uppkoppling utan några som helst avbrott.


Min mobil är på laddning ja det är många frågetecken sen får man aldrig veta var felet låg heller.

Vi får bara vänta och se hur de löser felet.

Kanal 1 är igång.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh