Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 11 december 2014

Nya tider

För tredje gången bosatt i Långshyttan fick jag tidningen
Nya tider.

Kollade min postlåda nedanför ingen snö eller frost eller is bara blött på marken samt blåsigt samt grått.

C datorn är igång allt verkar normalt.
Windows update startade om denna B dator men efter ett tag fick jag fart på ljudströmmen över Sverigekanalen.

Liten hyreshöjning väntar när jag periodvis bodde i Säter var det ständiga hyreshöjningar utan förvarning.

Bostadsbristen i landet är i vissa områden enorm.
I Malmö fattas hela 7000 bostäder i Rosengård bor invandrare sju personer i en trea.

Politiken är helt orimlig ändå fortsätter den.
Kollade terapibloggen ms sjuk kvinna som bodde i Långshyttan men flyttade 1,1 mil till Stjärnsund till en villa som var mindre än den som de hade här.

Vargen har passerat 50 meter utanför tomten.
Irene visade bilder på kabelhärva och annan teknik hon hade haft problem med internet vi använder bägge Hedemora stadsnät.Fast hon har Bahnhof.

Hon hade ringt Hedemora energi de uppgav att det fn var svajigt.

Som sagt teleboxen måste bytas fn finns ingen ip telefon.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh