Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 23 januari 2015

Enstaka avbrott

Alla fyra datorer är kopplade till port 2.
C datorn var förut kopplad ensam till port 1.
Dessvärre sker enstaka oregelbundna avbrott på internet kopplingen till Hedemora statsnät men endast för C datorn.
Efter mycket kort tid så återställs anslutningen.
Men winamp som streamar tappar då förbindelsen till aktiva
servers.Om jag ser det så tar det fem minuter att få igång dem.
Jag måste in som admin på varje konto lägga servern i

TURN OFF

Uppdatera

TURN ON

Uppdatera


Sen tillbaka till winamp och aktivera dem varje.
Ser jag det inte kan det ta betydligt längre tid.

B datorn har inga som helst avbrott i fortsättningen kommer
B datorn streama live på lördagarna med mikrofon nr 2.
Högtalar telefon eller omkopplad telefon adapter.

Om ni upplever avbrott vänta fem minuter.
Tryck stopp sen play händer inget vänta 30 minuter.
Händer det på natten tar det timmar innan jag fixar det.
Måste kolla winamp för att se om varje server tappat sin kontakt för min anslutning är ju återställd.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh