Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 15 januari 2015

Semlorna har kommit

Hyfsat plogat samt sandat ner till returstationen inte så mycket denna gång.

Bara några bilar vid icas parkering såg henne igen glasögon men bakifrån iklädd de svarta slimmade tightsen  med den stora välformade bakdelen måste man bara kolla flera gånger.

Tungt och medvind hem köpte dalamjölk till semlorna.
Ibland kommer de från ett bageri i Borlänge eller från det lokala Fredholms bröd i Sjärnsund fast det ligger anonymt i
Rörshyttan sedan 1923.

Tömde postlådan utanför samt tog två semlor med varm 
dalamjölk blev svettigt på ica med helly hansen tröjan.

Ny duschad heavy metal håret måste skötas samt den svettiga kroppen med 24 graders värme inne.

Genomförde en windows update med omstart igår kväll på denna B dator med omstart Sverigekanalen var en  stund ej aktivt.

Efter min arbetsskada från 26 hårda år på järnvägen har jag sjukpension sedan 2008 och nästan två års kamp.


FK höjer min pension varje år nu är den 11.414skr.

På järnvägen hade jag på slutet efter skatt 14.400skr.
Det är skatt på pensionen brutto är över 13 000  säkert
2.500 försvinner i skatt.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh