Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 23 februari 2015

Bra besked

Migrationsverket har lämnat porten bredvid har inte sett några asylsökande sedan i höstas däremot under lång tid olika hantverkarbilar.

Det är fyra lägenheter som är tvåor som har hyrts av migrationsverket.
Har haft ett extra förråd som jag inte behöver har mina två cyklar i lägenheten står bara nån säck som jag ska flytta över till mitt lilla förråd.
Hade nämligen med en otrolig massa flyttkartonger b la från
Clas Ohlson.

Ska ner i källaren imorgon och fixa detta.
Nu får jag nämligen inte behålla detta extra förråd som är större än det som är mitt ordinarie.
Snöar en del blir lite vitt på marken känns rätt kallt ute.
Under veckan blir det mera plusgrader även regn.

Skönt att slippa asylsökande som grannar de kunde inte sköta sig förut.
Kunde inte sova i mitt ena sovrum pga dem.
Flyttade sen min halvtrasiga bäddsoffa den har lossnat i två delar till detta vardags rum där allt tekniskt finns.
Därför man aldrig ser nån som går in eller ut från porten.
Nu när lägenheterna är åtgärdade återstår att se om de kommer stå tomma eller vanliga svenskar flyttar in.
Minns sommaren 2014 fula hucklekärringar grillade på
gräsmattan mot gatan fick stänga ett vädrings fönster för den äckliga lukten.

Tur man inte behöll alla sex cyklar från Märsta vart skulle dom få plats?

Radio Britain kanske försvinner de har inte uppdaterat på
två veckor nu ADV ersätter tills vidare.

Näsan rinner kan ni notera också.

Over and out!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh